Borta bra men hemma bäst!

Vi har haft en underbar helg i Sthlm, super skönt och jätte kul att få träffa många av Niklas kompisar... få ett ansikte på dom =) Men det är bra skönt att vara hemma igen, jag trivs ju bra att vara hemma ja, och som jag längtade efter mitt lilla hjärta. Lilla skroten visade sig från sin bästa sida ikväll och hade nog saknat mamman med, för oj så många kramar, pussar och fina ord det kom... kärlek!

Och sen måste jag säga att om jag nån gång har undrat så har dom visat det återigen, jag har VÄRLDENS bästa föräldrar. När jag kom hem så var vardagsrummet klart, och då menar jag verkligen KLART. Målat, tapetserat, städat och fixat... och mamma hade även gått fram och städat på en del andra stället, TACK =)
Nu ska jag krypa ner under täcket för jag är toktrött, väckarklockan ringde 05.15 imorse och jag hade inte sovit många timmar då för jag har fått nå skit i ryggen så jag får som kramp när jag ligger ner, otroligt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0