Välkommen februari!

Ny månad och nytt blad i kalendern, en ny månad betyder också en månad full av nya möjligheter =) Idag fick jag äntligen jobba igen och hjärtat fick gå på dagis, kändes otroligt skönt. Tiggde till mig middag hos mamma och pappa och sen hem för att börja fixa i vardagsrummet. Finaste Johanna kom hit för att hjälpa mig att måla första varvet, det gick dock inte riiktigt som vi hade tänkt oss... eller rättare sagt inget gick vår väg ikväll så vi målar första varvet imorgon istället. KAOS är det ord som beskriver vårt hem just nu =)

På torsdag rullar vi med tåget ner till Sthlm för att bo på hotell, umgås, träffa vänner och låta kärleken flöda... ska bli helt underbart, komma bort ifrån vardagen är precis vad jag behöver just nu =) Men nu säger jag godnatt för ikväll och ska krypa ner med en inredningstidning...

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Låter härligt med Sthlms-tripp gumman!!! :) Å om en vecka kommer vi ju till dig - det ska bli MYS! KRAMAR

2010-02-02 @ 12:04:43
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaaa jag längtar så efter er, ska bli underbart att få träffa er =) Kramar i massor!

2010-02-02 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0