Måndag

Första jobbdagen är avklarad och det var såå kul att börja jobba igen, kände sån inspiration. Efter jobbet blev det en tur till apoteket för lite kylbalsam till hjärtat och sen inhandling av lite mer färg till toaletten. Badrumsskåp och hylla är också beställt nu så det händer grejjer =)

Nu njuter jag av en kaffe i soffan medan skrotis ritar på min rygg, ska försöka orka städa undan lite här ikväll då min mamma redan har börjat åt mig =) Sen avslutar vi kvällen med den andra Johan Falk filmen.
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: linda

Å jag tycker det är så härligt att du är tillbaka igen :) Så man kan ha lite koll på dig iallafall :))



Kraaam

2010-01-04 @ 21:59:04
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0