Nytt år!

Så var det nya året här och även jag är tillbaka, detta är ett av mina nyårslöften. Jag brukar sällan göra löften inför det kommande året men den här gången har jag faktiskt gjort det. Bloggningen är ett av dom, nu ska jag komma igång på allvar igen, nu har jag börjat sakna de =) Nästa är att jag ska komma igång med träningen och "nya livet", har blivit väldigt dåligt med det i höst och de syns på vågen =/ Så jag har bestämt mig, 5 kg ska bort innan sommaren då jag ska stå tärna i kyrkan för finaste Johanna & Mattias. Och sist men inte minst fixa till alla renoveringsobjekt här hemma som inte blir av, nu ska dom betas av, en efter en...
Mycket har hänt sen jag skrev här sist, nya bekantskaper har kommit in i mitt liv och framför allt kärleken och den här gången hoppas jag verkligen den kommit för att stanna för det känns så himla bra.
Just nu sitter skroten och jag myser i soffan, den lilla söta har fått vattkoppor men än så länge rätt lindrig tror jag för jag hittar bara fem "koppor" på henne. Igår var hon dock lite hängig med feber och lite ork men hon kämpade på bra ändå.
Idag blir det nog lite träning för mig, åtminstonde en prommis och sen blir det till att måla toaletten och kanske pussas lite =)
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh va kul att du är tillbaka! Va stor Felicia blivit! :O Kram och god fortsättning.

2010-01-03 @ 09:26:02
Postat av: linda

Men hejje!!! Äntligen är du tillbaka!!! :)) Tog jue ett tag ler God fortsättning vännen!! kraaam

2010-01-03 @ 11:05:43
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad roligt att du är tillbaka! Tur att man har bloglovin' så man inte missar dessa nyheter ;) Stor kram

2010-01-04 @ 10:18:21
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0