Nedräkning...

Idag kände jag mig sjukt omotiverad på jobbet, hade inte alls någon lust att vara där... så nu har jag börjat nedräkning mot semester. Fyra veckor till ska jag jobba och jag vet ju att det brukar gå ganska fort =) Annars så har jag och hjärtat myst på här hemma idag, spelat spel, läst saga och bara njutit av att ha varandra. Har även hunnit med att slipa på skrivbordet som ska få flytta in i skrotråttans rum, så imorgon blir det målartvätt och sen kommer vita färghinken fram =)

Nu är jag jätte hungrig så jag måste nog ta en kopp the och stoppa något i magen!

Kommentarer
Postat av: vicky

Mysit! Nu kände jag att jag längtade lite efter er! Vi måste träffas så vi får prata lite. Kramar!!!

2010-06-08 @ 22:28:58
Postat av: M

Pappas flicka :)

2010-06-09 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0