Sångfågel

Felicia har sånguppvisning för mig ikväll.... mössan är prinsesskrona ;)

Efter jobb och dagis idag mötte vi upp mamma och pappa för lite middag och sen begav vi oss till min farmor för att fira att hon fyllt år. När vi kom hem passade jag och skroten på att vara ute en stund i det fina vädret, pysslade på lite baksidan med blommor och annat =) Nu sover hjärtat och jag ska ta tag i lite tvätt och disk. Den här veckan är Niklas och killarna lediga för fotbollsskola och tennisskola men på torsdag åker vi alla ut och myser i stugan över midsommar!

Kommentarer
Postat av: kat

vilken fin bild på en liten fining!

2010-07-02 @ 22:38:58
URL: http://killermood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0