De blir sällan som man tänkt sig...

Nee inte var de tänkt att jag skulle sitta hemma här själv på lördag kväll. Brottningen idag blev inställd då Oliver vaknade och hade fortfarande ont i sin tumme han gjorde illa i veckan. Disco stod på schemat för honom ikväll så fram på eftermiddagen begav vi oss upp till Kramfors. Det visade sig då att samme stackare hade någe knas med magen och jag känner att vi har haft för mycket sjukdomar som knackat på här hemma så jag chansade inte mer... Rullade hemöver igen och mycket riktigt ligger den lilla stackaren i magsjuka nu, stackars!
Så jag ligger här själv och myser i soffan och känner mig som vanligt väldigt trött =) Så de blir en tidig kväll, jag ska passa på att sova ordentligt när jag är själv. Imorgon blir det morgonprommis igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0