Laddar inför eldragning...

Dagen idag har bestått av jobb, möten, utbildning och lunch med alla girlsen på jobbet... planering för helgens festligheter stod på schemat. Temat blir spanskt och vi ska göra tapas, ska bli jätte kul att bara dricka lite vin, drinkar, dansa och prata MASSA girltalk =) Nu ligger hjärtat i "sin" fåtölj och tittar på barnprogram och jag far fram här hemma och plockar och grejjar, imorgon ska dom sätta igång och dra om elen här hemma och då bör det kanske vara lite ordning här hemma =) Så nu ska jag fortsätta med det och sen ska jag ge mig iväg på ett Friskis & Svettis pass!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

2010-03-02 @ 21:44:22
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0