Tända ljus & Utslag

Här hemma har jag och skatten tända ljus över hela huset för vi har ingen ström, eller lite provisoriskt har vi en central i hallen så lite skarvsladdar kan jag dra till sånt jag behöver... dator och tv =) På fredag ska dom vara klara som tur är eftersom jag ska ha fest här i helgen och nu ser det ut som en byggarbetsplats här hemma. Ikväll hann vi bara vara hemma en stund när jag upptäcker att skruttan sitter och kliar sig över hela magen, jag drar upp tröjan... och utslag över hela magen igen =/ Tur jag fick med mig en flaska Tavegyl hem, men jag undrar vad de är hon inte tål?!

Nu har jag nedräkning, inte ens en timme kvar... finaste Johanna kommer, fruktsallad och... GREYS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0