Trött... nee inte vi =)

Idag blev det en heldag, gick ut genom dörren kl 09 imorse för att göra Skansen och springa lite på stan. Skansen blev en riktig hit för skrotråttan, vi tittade på massa djur, åka karuseller och Felicia fick rida på en liten ponny =) De var två trötta barn som landade i soffan efter ett litet bad ikväll...

Själv är jag såå lycklig för jag har fått varit på min absoluta favorit butik BRUKA DESIGN där fick både ett tidningsställ och en golvlykta följa med mig hem. Sen hittade jag några fina beslag till Felicias nya skrivbord som hon fått av finaste Johanna. Skulle kunna köpt med mig hela butiken hem, som varje gång jag är där, men jag fick hålla i plånboken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0