Ny vecka!

Så har en ny vecka tagit fart igen, hösten är precis som vanligt vilket innebär Idol i soffan nästan varje kväll sen har även jag som många andra verkar det som... fastnat för Biggest Looser Sverige =) På jobbet har vi startat en liten intern tävling där vi varje måndag ska vi redovisa om hur mkt vi gått upp eller ner under veckan som varit. Har man gått upp får man köpa en trisslott och har man gått ner får man köpa en tialott, sen delar vi alla på den eventuella vinsten =) Min första vecka blev ganska trist... -0,1 kg =/ Men i helgen blev det en tur med löparskorna och ikväll har jag kört ett pass här hemma så vi får väl se var det landar =)

Igår kväll fick jag även mysigt besök av moster och kusin, så nu har jag jätte fina naglar tack vare kusin vitamin =) Nu är det dags för duschen strax och det allmänna "plocket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0