Vi är med hus =)

Så här glad är vi =)


Man kan ju nästan tro att jag aldrig kom hem från London... men de gjorde jag ;) Det har bara väldigt mycket på slutet och STORA beslut har tagits och det känns alldeles underbart =) I lördags skrev vi på papper så nu är vi snart husägare, 1 juni får vi tillträde. Känns jätte kul och nu snurrar det för fullt i huvudet på oss över allt vi vill göra och hur vi vill inreda, men så småningom faller nog allt på plats. Om en vecka ska jag ha visning på mitt nuvarande radhus så nu håller jag tummarna att det går bra.

Imorgon går vi på påsklov och jag har tagit några extra dagars semester nästa vecka, få lite extra tid med skatten och bara vara hemma och ta det lugnt. Förhoppningsvis får vi lite sol på näsan och färg på kinderna =)

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Spännande vännen! :D



Det fort i hockey hörrö..... hihi....



Vi måste styra upp nåt nu! Ska inte vi komma till dig kanske vi kan fixa nåt här då? KRAM <3

2011-04-20 @ 22:04:09
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Nyfiken

Hockey verkar gå långsamt !!!

2011-04-21 @ 01:52:50
Postat av: Marina

Grattis!! Det är ju så härligt med hus! Hoppas försäljningen går bra... det tror jag... det såg så fin ut så på bilderna! Kram!

2011-04-21 @ 08:00:20
Postat av: lovisa

söt header :D

2011-04-21 @ 08:13:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0