Träningen... som inte blev någon träning.

Idag hade jag bokat in mig på mitt premiärpass på Golds, stepintervall, jag var faktiskt riktigt taggad. Men energin rann av mig lika snabbt när jag kom och när en kompis till Felicia ville komma hit efter middagen bestämde jag att det fick gå före, det gick ganska fort att tänka om =) Jag behöver dock VERKLIGEN komma igång med lite motion igen så jag ska försöka komma iväg i helgen. Den här veckan har fokus legat på att komma in i rutinerna igen, eftersom jag inte mådde något vidare under ett antal veckor så blev det att Felicia ofta somnade nere i soffan med mig, vilket ofta resulterade i alldeles för sena kvällar. Den som blev mest lidande var skatten som blev så trött dagen efter. Men nu är vi tillbaka, bra tider och bra sovrutiner och det mår vi alla bäst av, känns jätte skönt! Nu gäller det bara att hitta alla andra rutiner här hemma som också försvunnit...

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Åhhh du låter som mig.. mitt dåliga samvete som knackar på dörren

2011-12-03 @ 11:47:13
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 23:54:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0