En första gång för allt...

Imorse var hjärtat betydligt piggare så idag fick hon gå till dagis igen och hon var fortfarande ganska pigg när jag hämtade henne. Hemma lagade vi lite spagetti & köttfärssås och bjöd lillebror och pappa på middag. Till handbollen blev det även besök av Johanna & Mattias så då syndade vi med lite glass... Men mitt under handbollen hör jag små steg som trippar på övervåningen, hjärtat gick i sömnen för första gången =) Otroligt sött, såg nästan ut som hon var på fyllan och hon bara sluddrade när hon pratade, somnade som en stock när jag la ner hon på kudden igen.

Tog mig ut på en löptur igår och det var riktigt skönt så imorgon tror jag det blir en till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0