Snart packad och klar...

Åhh som jag har njutit hela dagen, känns helt underbart att skatten är hemma. Mitt leende på läpparna vill aldrig försvinna och som jag har pussats och kramats hela dagen =) Vi har bara tagit en soft hemmadag och myst, vi har pysslat och myst i soffan. Ikväll fick vi även mysigt besök av Jessica som hunnit åka hem till London igen när vi åker hem =(

Väskorna är nästan packad och klar för morgondagen då vi sätter oss i bilen och styr mot Västkusten. Vädret ser tyvärr dock ut att bli betydligt bättre här hemma så det känns lite tråkigt men det ska bli jätte mysigt med en semestervecka tillsammans.


Skatten är redo som brudnäbb på Johanna & Mattias bröllop, världens sötaste näbb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor tjej du har nu för tiden och vilket superfint kort.



Kram L

2011-07-25 @ 23:19:58
URL: http://familjentornkvist.se
Postat av: Anna

Jaa visst har jag, tiden går alldeles för fort! Hoppas allt är bra med er!



Kram Anna

2011-07-26 @ 23:11:15
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0