30+4

Mormor & Felicia

Under mitt lilla blogg uppehåll så har vi hunnit med att fylla år, både jag och skatten... Jag tog och passerade "tant-strecket" har jag fått höra och fyllde jämnt, men jag känner då ingen skillnad, lika ung och fräsch som innan =) Och som grädde på moset så fick jag visa leg för att köpa en trisslott samma dag jag fyllde, åh vad jag kände livet i mig då!

Älskade skrotråttan fyllde fyra år i lördags, himmel vad tiden går fort... samtidigt som det känns som att hon alltid varit här så har dom här åren gått så fort. Det sista året tycker jag det hänt så mycket, hon har helt plötsligt blivit en "stor tjej" skriver snart alla bokstäver, ljudar hur dom låter, och har nu fått sin första räknebok som hon älskar. Var ska det här sluta?! =)
Felicias fina fina tårta, TACK Marie ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

2011-03-16 @ 21:48:25
Postat av: Marie

Ja du.. Felicia kan nog få vem som helst att göra vad som helst.. ;o)

2011-03-16 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0