Annandag påsk!

Vi började dagen med att ta det rätt lugnt och en lång och mysig frukost. Sen blev det lite småfix innan vi fick besök av min fina vän Jessica och hennes Rory, blev mycket bröllopsprat då det nalkas bröllop för dom, ska bli så himla roligt! Efter det blev det en sväng till Birsta för att uträtta lite ärenden och en mysig fika date med finaste Fia, mer sånt barra =) Ikväll tog jag mig ut på en prommis för tredje dagen i rad, känns lite bättre i kroppen då även om jag toklängtar efter att få träna igen. Skatten är hemma igen och vi har haft en mysig pysselkväll, det bästa som finns just nu =)
Världens sötaste påskkärring innan magsjukan slog till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0