Blir inte alltid som man tänkt sig...

Den här veckan blev verkligen upp och ner och inget blev riktigt som jag tänkt mig... Började med att jag efter mycket övertalning gjorde ett besök på Vårdcentralen då mitt ben varit blått i några dagar och började domna av lite då och då, själv var jag helt säker på att jag blivit kärring på allvar och fått åderbråck =) Men efter lite provtagning visade det sig att det kunde tydligen vara en propp så det blev en tur till Sjukhuset två dagar efter varann där jag fick blodförtunnande, men vid ultraljudet av benet så hittade dom ingen propp, tur!
Sen på torsdagen skulle jag åka med skatten till M för hon skulle vara där över påskhelgen, men vi hann inte mer än komma dit så började den lilla att kräkas... uscha vad hon var ledsen och inte tyckte om det. Mitt mammahjärta höll på att spricka över att måsta lämna henne när hon var sjuk så jag stannade kvar några timmar tills hon somnade. Och när hon ändå gjorde det så bäddade vi in henne i bilen och jag fick ta med henne hem igen tills hon blev frisk, tack för det till snällaste E & M som såg på mig hur jobbigt jag tyckte det var. Dagen efter när hon väl mådde lite bättre åkte vi till stugan och vilade till oss och igår åkte hon till M för att fira lite påsk där.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Underbar bild!

2012-04-11 @ 07:44:00
Postat av: Anna

Jaa visst blev den, jag tycker jätte mycket om den =)

2012-04-11 @ 08:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0