Den bästa dagen

Idag började jag dagen med att städa vårt sovrum från golv till tak, super härligt efter. Jag hade dessutom den bästa städhjälpen, Felicia sa efter "att vi inte gör det här oftare, jag är ju riktigt bra på det", taget :)

Sen gick vi ut i det härliga vädret och var inte ute mindre än fem timmar, Engla kom och lekte med Felicia och vi fick besök av J &. M. Så vi grillade, spelade fotboll och njöt av vädret. Vi fortsatte sedan med en mysig bio med tjejerna och sen blev det middag hos mamma & pappa. Vi njöt in i det sista och avslutade med en fotbollsmatch innan läggning. Felicias sista kommentar var "förstår du hur trött jag är, jag har spelat två fotbollsmatcher, lekt med en kompis och varit på bio" sen somnade hon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0