Fredagsfeeling

Vaknade med huvudvärk imorse också, dock inte som igår som tur var. Men jag bestämde mig för att vara hemma idag också, tänkte att kroppen kanske behövde det. Nu har jag vilat på fm, fått en god lunch av min sambo och tagit mig en dusch, så nu känner jag livet i mig igen =) Jag slog till och med på stort och rakade benen, och det mina vänner är inte det lättaste jag gör nuförtiden, fast klippa tånaglarna är aningens jobbigare =)

Klickade hem ett fint påslakan till lillebror också från Jollyroom så nu är det nog dags att skruva ihop sängen snart och bädda den =) Älskar Färg & Forms fina saker!

Känner en helt annan energi i kroppen nu så det känns jätte skönt, ska göra mig klar här sen ska vi åka och handla lite gott inför helgen och lite fina fredagsblommor. Vi struntar helt enkelt i att det är fredag den 13:e och bara njuter av att helgen är snart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0