Det där med karaktär....

I måndags kände jag att nu var det dags att skärpa till mig med onyttigheter på veckorna, har inte ätit jätte mycket men ändå tillräckligt. Det känns också mycket bättre när man väl unnar sig på helgen då. Jag vill verkligen inte bli lika stor som när jag väntade Felicia och jag börjar känna att fläsket ökar på både lite här och där och jag växer lite överallt... så mindre socker och försöka röra mig så mycket jag kan. Skickade iväg A för att köpa MASSOR med frukt igår för nu ska det ätas fruktsallad på kvällarna när jag blir sugen och ja jag var jävligt duktig i en dag iaf. Var på ICA idag och där var den... en ny chokladkaka (jag som inte ens gillar choklad särskilt mkt, men är en sucker för lakrits) Limited Edition, Mmmarabou mjölkchoklad med saltlakritsbitar. Det var nu som karaktären blev synad in i vitögat och såklart jag inte klarade det, jag är ju helt värdelös... jag har nu mulat i mig halva chokladkakan men den var SJUKT god och jag platsar snart inte ens i vassen på stranden i sommar.

Kommentarer
Postat av: A

Du är vackrare än någonsin

2012-02-08 @ 23:02:58
Postat av: sandra!

Men vad du är rolig Anna!! :) Man får lixom inte bestämma sånt själv när man är gravid, hormonerna hoppar ju in och tar över... skyll på det :)

2012-02-09 @ 09:35:35
URL: http://famaltin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra tips Sandra, jag ska tänka på det nästa gång ;)

2012-02-09 @ 11:20:10
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0