Ett avbrott från vardagen

Jag har känt ett tag att jag skulle vilja ha något att se fram emot, förutom det självklara då =) Men något nu ganska snart, A åker reser och är hemifrån rätt mycket eftersom det är tävlingar och annat men jag är mest hemma. Så jag nämnde att jag skulle vilja göra något, tyckte även att vi kanske skulle passa på att göra något tillsammans då vi har ungefär en helg att umgås på den närmaste månaden. Och ibland så lyssnar han ju faktiskt på vad jag säger, även om jag oftast tvivlar...=) Men min födelsedag stundar inom några veckor och då har han bokat in oss på en helg i Stockholm med hotell och musikal. Jag ska få se Dirty Dancing, vilken lycka, jag är superglad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0