Att ha dom finaste vännerna

Idag har Felicia haft en heldag med Morfar, och när jag slutade jobbet så hoppade vi in i bilen direkt och styrde riktningen mot Alnö för att träffa finaste Irma och Vicky, och nu fick vi ju äntligen träffa den där snickarn också och trots att trappen kanske inte var perfekt så var han ju ganska bra ändå ;) Var så himla längesedan vi träffade dom men det var precis lika mysigt som vanligt, och mitt nyårslöfte blir att vi ska bli bättre på att åka och hälsa på lite oftare.

Tjejerna lekte och busade så dom hade svettpärlor på näsan, precis som det ska vara =)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Såååå mysigt att ha er här!! Kram till er mina goatjejer!

2012-01-04 @ 09:30:40
Postat av: Anna

Jaa det var jätte mysigt att träffas! Kram till er också =)

2012-01-04 @ 11:17:58
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: snickarn

Nästa gång ni kommer så är det troligtvis en helt ny trappa ;)

2012-01-04 @ 17:55:15
Postat av: Anna

Haha, jag tycker den var jätte fin som den var ;)

2012-01-04 @ 21:49:09
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0