Sötaste flickorna

Här hade vi en väldigt aktiv och underbar helg, mycket lek och bus. I lördags fick vi besök av fina Fia och lilla Nils, som inte är så liten längre =) Vi lekte, lunchade och gav oss sen ut en kortis. När dom sedan begav sig hemåt gick jag och skatten till pulkbacken och mötte även upp Engla med pappa och efter en stund i backen bestämde sig tjejerna för en playdate hemma hos Engla. Felicia stannde kvar på middag där så jag hämtade bara upp en henne en snabbis innan jag gav mig iväg för PARTY i Sundsvall. Flisan hade 30-års fest och den var riktigt riktigt rolig, är så glad att jag gick på den =) På söndagen var det Englas tur att komma hit istället och tjejerna lekte i flera timmar, dom är helt underbar tillsammans, skratten ekade i hela huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0