17 maj

Nog för att jag är ledig alla dagar nu, men det är mycket roligare när alla andra är ledig också =) Idag har jag och A en "fixardag" bara hemma, vädret är ju riktigt skit så det passar ju bra. Jag tänkte städa och stryka lite tvätt medans A målar och slipar väggarna i trappen, snart klart, vad skönt!

Lilla skrotråttan åkte till M igår och fick en lite längre helg där den här gången, lika tomt som alltid här hemma när hon är borta. Hon vaknade dock upp lite krasslig igår så jag fick en riktig mysdag med henne hemma innan hon åkte.
Skatten på kalas förra helgen, hon påstår sig i vanliga fall vara "allergisk" mot hundar men lilla Mini går alltid bra =)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Haha vilken smart tjej med lite selektiv allergi! :)

2012-05-17 @ 12:59:43
URL: http://faldarello.com
Postat av: Anna

Haha, jaa visst är det Elaine... hon förklarade för mig att hon var allergisk mot alla hundar som skäller ;)

2012-05-17 @ 13:03:42
Postat av: sandra!

Så sööt!! Och hunden var ju sådär äckligt gullig!!

2012-05-17 @ 16:57:36
URL: http://famaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0