Att försöka lära sig något man inte kan...

Med vårt hus så följde en rätt så stor tomt som jag skulle vilja göra något åt, jag drömmer om att ha en mysig och lummig trädgård med mycket fina blommor och träd. Problemet är att jag kan inte så himla mycket om sånt här, jag är ganska ny i branschen kan man säga =)Men när jag fyllde år fick jag en jätte bra bok som jag plöjer just nu, för det är ju faktiskt riktigt roligt det här =) Det som fanns på gården när vi köpte huset var väldigt mycket bärbuskar och ett plommonträd och en MASSA löv. Så i vår känns det inte som vi har gjort annat än krattat löv men det har ändå gjort väldigt mycket för gården. Jag har även försökt beskära bärbuskarna ordentligt för det tror jag inte var gjort på ett tag =)

Planen för i år är att göra en rabatt och plantera några träd som vi har bestämt just nu sen får vi se om det blir något mer, det är ju inte helt gratis det här med att anordna en fin trädgård =) Men idag har vi varit och köpt lite blommor på handelsträdgården, sen blev det iväg för att köpa en skottkärra, pallkragar och ogräs bekämpning, jag tänker försöka lära mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0