Helgen som varit

Oj, vad dom här lediga dagarna sprang iväg men det har varit jätte bra dagar och igår var vi med i årets Matstafett som kan sammanfattas, otroligt lyckat! Jag har kännt mig lite orolig i veckan att jag inte skulle orka med kvällen men igår var jag tokladdad så vi höll på att fixa och grejja under dagen och förberedde vår rätt som var efterrätt, bjöd på "bubblande hallonmousse" och jag tror det var uppskattat =) Jag orkade dock inte hålla ut hela kvällen på Logen utan ramlade i säng hemma vid ett tiden men det känner jag mig väldigt nöjd med. Jag fick några blickar under kvällen som säkert undrade vad en valross gjorde där men jag hade jättekul!

Nu är skatten ÄNTLIGEN hemma igen också så vi har lekt och spelat spel ikväll, imorgon är det ny vecka!

Kommentarer
Postat av: sandra!

Vad du är duktig som håller på och fixar och donar och är med på saker trots "magen", impad!!

2012-05-21 @ 19:34:34
URL: http://famaltin.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Sandra =) Jag försöker, men själv tycker jag att jag är så himla tråkig som inte orkar med allt man brukar men så är det väl =)

2012-05-21 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0