SOL, SOL, SOL

Härnta bjuder på ytterligare en kanon dag, riktig sommarvärme och strålande sol. Jag klagar verkligen inte på att vara ledig nu =) Det enda som känns tråkigt är att jag har sån lust att fixa på gården och i trädgården men min kropp vill inte riktigt samma sak. Igår låg jag på knä och försökte rensa lite ogräs men fick ge upp efter en stund, på kvällen kändes det som någon kört över ryggen på mig.

Igår fick jag sällskap av skatten som ville vara ledig med mig och det var så mysigt, vi hade en riktigt härlig dag. Även om det inte var jag som lockade utan det var ju den där söta lilla kaninungen som hon inte ville lämna, kaninen har nu fått ett namn av Felicia och heter Glittra =) Än så länge är hon ganska rädd den där lilla söta så jag har inte varit framme med kameran än, men det kommer =) Nu ska jag ut och njuta av solen igen!
Felicia hade fått post i brevlådan igår, vilken lycka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0